woensdag 6 oktober 2010

R.I.P. Steve Lee

Vanmiddag omstreeks 17:00 uur bereikte mij het nieuws dat Steve Lee, zanger van de Zwitserse hardrock band Gotthard, dinsdag 5 oktober is omgekomen bij een motorongeluk in de VS. Hij stierf toen een truck tegen zijn motor botste, waarna deze tegen hem aankwam.
Ik kan niet beschrijven hoe hard dit nieuws mij heeft geraakt. Sinds ik Gotthard twee jaar geleden ontdekte heeft de band een grote rol gespeeld in het herontdekken van mijn liefde voor traditionele hardrock. Ik kon mijn ei kwijt in Gotthard, van gevoelige ballads tot stevige rocknummers, ze konden het allemaal, geleid door de krachtige stem van Steve.
Ik wil mijn steun betuigen aan de familie, vrienden en bandgenoten van Steve. Met hem is er een groot muzikant verdwenen.

R.I.P. Steve Lee
(05-08-1963 - 05-10-2010)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten